Friday 13 May 2011

interbiu ohh interbiu..

ASSALAMUALAIKUM.....salam sayang uols..enti utk kali nie agak pendek n no pict wokeyy..mata aku dah berair nihh =.='' ngantukk laa weyy,ape lagi..wahai mata,sekejap ea,jari jemari nak ketuk-ketuk kejap..kih3..

12hb 5 2011.....fuhhh.tamat lah penantian aku untuk ditemuduga..punya laa lama wehh aku tunggu.sbb nama aku ada lam list terakhir untuk temuduga SPA nihh..bayangkan,aku ada masa sebulan untuk di interbiu selepas trima surat tuhh o0'' siyesss kn..wt nevesss aku jekk..

aku pegi interbiu nihh at HUSM..sape yg tak taw HUSM tuh kat aner,uols bole laaa cuba tnya mR.googLe tuhh..dy kan selalu sudi membantu *wlpn kadang-kadang tak..hukhuk..aku pegi temuduga tu dengan tema turqoise*betol ke ejaan aku nih..lama dh tak pegi skola,eja pon salah..wakakaka..naseb baek tak lewat utk masuk dewan exam.law tak memang lg gementor iye dok?yang palingg lawak sekali my ummi n abah aku paksa aku touch up cket muka tuh biar xnampak sgt pucat..haha..mmg aku xnak laa..haishh..xmo laa..ku tak minat..last skli ummi aku paksa pakai lipstick pink..adehhh*naseb baek tak terang warna nya..btw,mmg gambor aku tak snap pom.sngaja..mlu wehh..wakakaka

ALKISAH yang beshh sekali~ AKU dengan se konfiden 101 % dah bawak sumer dokumen diperlukan..mmg rasa bangga laa jgk kn *setan duk bisik2 time tuh..jaat..wakakaka..sejam untuk exam sahsiah diri then lepas tu interbiu,nak dijadikan alkisah,aku tertinggal surat beranokk wehhh...nk tiok dh sero..adehh..nalim2..pstu..aku dengan slumber tnya my ummi,

aku: ummi,apesal semo orang guna fail yang ada plastik kt dalam tuh? (fail folder)

ummi: laa..orang masuk kn sjil2 n dokumen penting laa dlm tu..nanti pnemuduga nak tgk2 ke hape......

aku: ummi,kakna bawak yang ni jer................resume.........

reaksi ummi aku ~ terkezutttt..haishhh..mana folder fail kakna??

aku: sengihhhh jee manjang....xde...mmg aku bwk fail resume je...naseb baek angka giliran aku no
17..ada laa masa nk pnjam dengan orang kat stu..


AKHIR nya masa aku interbiu dh sampai..gotchaaaa !! sblum masok,smpat lg duk gurau senda ngan kerani urusetia..siap dia cakap aku nih xde perasaan ke?semua  orang yang mai interbiu nalim n takut, tp aku sempat lagi wat muka kerang busuk..*biol aku dah datang..jeng3..

untuk pengetahuan korang..bila biol aku dah datang..alamak,mulut nie terlebey mesra rakyat pulakkk..haishhh..tp ada benefit gak..cz mmg beshh btol dapat berbual dengan penemuduga2 tu..siap gelak-gelak..aku pon heran bin ajaib taw...mmg dah peel aku mcm ni..tp berguna smasa emergency mcm tu je..hahahahaha..hebat kan??

ok laaa....aku dah nk stop dlu hapdet nih..siyan jari jemari aku nih..lenguh ea...haha...okep korang..thnkz sbb baca ape yg aku hapdet...law boley,aku nak cite jew scara lisan dengan mulut murai aku nih..tp blog mana ada sumer tuh. 0o??

SAlam SP sumer.......... with love

No comments:

Post a Comment