Saturday 14 May 2011

ini KESAH aku taw taak !

ASSALAMUALAIKUM..taa jwb karang aku bg kick nak?
apesal ehh angin takde ribut takde jiwa nie kacau betul laa..
tetiba je dalam hati ada hujan..korang tahu ape.. (T.T)
nie hati aku taw tak..n nie pon kesah aku..hukhuk.......

sape yang tetiba cuak dengan entri aku nie..aku buka pintu,jendela,tingkap n segala yang dapat dibuka untuk korang meloloskan dri korang tu dari bace entri aku yang semakin merapu nih..DIPERSILAKAN...btol..aku tak kechik hati pon..jntung aku jew yg smkin mengechik..harhar..*merapu ntah papew

ada something yang buat aku sedihh..hmm.mmg totally 101% n lapanpuluhlapan saat aku rsa nk nanges je....tgk..dah turun ayer mata ni sambil aku ketuk2 mende nih..*ececeh sabor jela~

okep.....aku sedey sebab nanti mr.abah n mrs ummi + little amy je yang dapat p hantar aku at
 GOPENG....dua ekor kembau aku  *siyess adik pon panggil ekor..haha.....dua orang kembar aku..aka..AIMAN wit AIZAT tak boleh ikut sama atas sebab exam....walawehhh..aku nak tangguh kemasukan aku tuh boleh takk?serius niii..no doubt....aku rasa cam bodoh jee.....sebab aku kena duk at hostel....*seumur hidup aku,first time bakal jadi budax hostel.....wakakaka
adik-adik aku siap tanya kebolehan aku....kakak kite ni mampu ke survive at hostel eakk?  aku rase haru taw..adik-adik aku pon thu aku mmg tak brape nak likeee hostel nihh..reason is,aku dah biase hidup sorang2 dalam yellow box aku nihhh....nanti boleh tak aku nk cat bilik aku nanti warne kuning?lalalala~     baru ada mood my sweet home...*taak ngaku lagi yang aku mmg sure homesick harhar........

PENGAKUAN JIWA aku...aku mmg akan rindu kan my ummi,little amy n mr.abah...bilik DIRAJA aku nih..n for sure aku rindu at AIMAN n AIZAT...n korang dua ni mesti syukeeee  tahap gaban wehhh..sebab aku dah tak boleh bebel n bahankan korang..yeeee kannnn.....aku kan kakak korang..iskkiskk...nak nanges dahh nihh..rinduuuu...

okep laa..bran laaa sgt aku nak ketuk pnjg2 sgt kan   :P    ...kang banjir yellow box aka blik DIRAJA aku nih..haha...bye2

n tak lupe jga..trimas pada yang sudi jengok2 blog aku nih...with love for korang :)))

jiwa haru..7 hari lg..

No comments:

Post a Comment