Monday 9 May 2011

KU SERAH KAN SEGALANYA.......

ASSALAMUALAIKUM SEMUA....pagi2 subuh sebegini sejuk,tambahan baru je lepas ujan..cejukkk..tapi alangkah tenang nya hati aku kalo dapat terus merasai ketenangan di subuh hari sebegini..i like lapanpuluhlapan saat taw..

okep..mukadimah aku tkde kaitan dgn tjuk kn..~cuba terr tengok jelas2..takde kan?ok..sape yang kata ade..mmg kna back kick aku karang =.=''

aku guraw je teman2 ok..hmm...aku ad story..aku dpt temuduga untuk M.A..ape tu M.A??xrock laa korang ni..M.A pon tak taw..haha...M.a tu..medical assis...ok?? then aku dapat Matrix Gopeng Perok..alahai....tapi yang palinggggggg siottt..aku dpt course kejuruteraan pertanian at UPM..BUKAN SERDANG YAA..tp BINTULU sana nuh..alaaaahhhhaaiiii.jaoh kan???amacam?

aku sudah amek keputusan untuk pilih ke matrik..bez ape =.='' kn2??ahaahaa...tp kalo ada rezeki dapat M.A tu..for sure aku akn pegi..mana tak mao..aku pegi under KMM taw..no PTPTN,SAVE MY BUDGET N TIME sbb dpt elaun then bila dh abes 3 tahon,wajib aku dh ad keje..korang ade? O.0? ~haisshh..dy mai dahh..setan nih..tak baek ko hasut aku suh riak taw..=.=''

KOrang..doa2 kan lah aku taw biar semua temuduga aku hari khamis aka 12hb ini berjalan lancor selancor minyak ron 95 sekarang..haha...okep..skrg korang dh faham kan asal tajuk yg aku hapdet sebegitu rupa??hehe...semua nya aku dah tawakal sekarang..usaha pon sudah... :) sgt berpuas hati...

 ok LAA...time for solat...smoga perjalanan hidup kami hari ini berjln lancar Ya Allah.... :)

No comments:

Post a Comment