Sunday 1 May 2011

jAlan-jAlan punye story

ASSALAMUALAIKUM..taa jwb dose..huhu..hye3 to uols..aku bru jew balik dari melancong aka jalan2 sedut angin..haha*taa heran badan aku semakin chubby skang..harhar..

Okep,sbnr nya takde masa la aku nak cerita sal badan aku ni..siyes,berat badan tambah naek..terbaeekk punye*hukhukhuk..sob2..( +.+)...

Aku baru je balik dari Kuantan-Tangkak-Melaka-KL-Kuantan-Tganu..dlm masa 3 hari beb..mmg rush giler trip kali nie..taa semput sempat aku nak sedut manyak2 angin heheh..mmg bess laa mghabiskan masa cuti ngan pemily..no regret ok!

Yang bess lagi....shopping !HARHAR..okep,aku ngaku sejak dua tiga empat menjak ni aku giler kan shopping aka mata shopping*menjahanamkan peribahasa melayu siyes..taa hebat jugak menternak badan..haha..asek makan jew..lenguh taw pipi I nie*taa heran asal dapat makan..haha

okEp ! letih laa aku nak cerita pnjg2..smpai rumah pon dah pkul 4 pgi td..mak penat nyahh..hahaha..korang celik2 tengok2 jew laa gambor3 kat bawah ni..law taa tgk aku taknak kawan ngan korang*majokk sudaa..







Alien2 yang cuba menjahanamkan muzium..haha

nAh ! bukti aku pegi MelAkA TAW..jgn jeles..haha

aku yg bulat bersama ''gewe''
mmg terbaeekk ! aku like lapanpuluhlapan saat taw gmbr ni..ngee~


                                                                                                                             OKEP AKU NAK zzZZ sudaa..mak penat ni nokk..hahaha..dok tnggu upload mende nie mmg buat aku terlena..hahaks..btw,trimas tuk korang yang sanggup celik mata korang luas2 tuk tgk gmbar3 ni taw..lapanpuluhlapan bintang terbaekkk tuk korang..love uols :)                                                                                                          

No comments:

Post a Comment