Wednesday 27 April 2011

PiLiHaN Nyeew ADalah...jeng3..

ASSALAMUALAIKUM..HI uols sumer...Cepat betol masa berjalan kan? okay tipu, actually aku tak tahu pon cara  pergerakan masa yang sebenar samada berjalan, berlari, merangkak, mahupon mengengsot. hahaha. jangan cakap korang tahu kerna aku tidak terpedaya dengan tipu daya korang. aku yakin korang pon tak tahu camane masa bergerak. ye dak? xD

Apesal sumer brkerut dhi jer nih tgk title entri aku kli nie??haha..ok2..SUMER ni ade kaitan ngan mase depan aku..harhar XD... xcited wehh..okep,korang mesti pening2 lalat kan bila tgk entri aku ni.."ehh,cik SP nak kawen ke?" dok canang2 pasai plilihan ni..bukan pasai nak kawen taw..ce' baru ja umo separuh jagung..yeke separuh jagung..trlalu tuo tu wehh..setahun jagung okep..

ok2 DAHHHHHH...xmao mak bebel pnjg2..karang herot lak mulut aku asek bebel jew..haha..wlpon sbnr nya taip je ngan jari..harharhar..sidekick karang cik SP ni..hoholick ! ade bran??gedixz taw..aww..haha..okep,lebih kurang camni la..aku dapat tawaran temuduga untuk jadik nurse,lawak bukan..xsesuai makk..M.A n ahli farmasi..nk eja ikot inggeris karang takot salah..kang tak pasai2 kna bahan kat uols..wakaka..ok yg tu keje ngan goverment after 3 years wif diploma..yang kedua dapat matrix..fuyooo..matrix tuhhh..aku dapat at gOpeng Perak..hoho..jaoh nye nokkk..n sat lagi tnggu yang uPu je..law dapat asasi,maybe makk nk poGHi asasi..n kalo dapat gak yang M.A tu..sememangnya aku nk pegi !!ok..dipendekkan citer,list,senarai n bebelan aku ni..aku dah decided yang M.A tu aku nAk nyahh !haha..papew pon.Mtx2 uols dapat doakan utk aku ni yg suka bebel..haha..dapat la mak treat org nyah..

ok uols..aku nak kemas rumah yang sememangnya mcm kapal pechah bagai..babai :)

p/s ~entri aku kali ni pnjg..senokk mata uols nk mmbaca nya..haha..jgn marah nyah.kang karang aku kena sidekick..harhar..larikkkkk

No comments:

Post a Comment