Tuesday 17 May 2011

cecite cecite XDD

ASSALAMUALAIKUM wbt....

Salam kasih sayang aku untuk korang..haha..ececeh...mcm laa korang nk sgt berkaseehh sayang dengan aku..juz a joke okep..tp klo korang nak berkaseehh pon...ade aku kesah o0??   ainna taa kesahh weyy...  =.=''

Semalam mood aku sedikit ke laut..jaoh tuhh.laut antartika..*betoi kaa?aku tak wape hengat daa geografi ni..haha..now !! aku aka CIK SP come back..lalalala~dengan mood yang agak melayang-layang terbuai-buai dek angen kipas nih..haha..panas sungguh malam ini..sabar je lahh nokk..

Okep....sekarang aku nak kongsi sedikittttttt rasa bahgia n hepy weyy...sebab nyaaa...cecite cecite..haha..sayangku FL dah hapdet entri terbaru nyaaaa..woooo..mak sukee nyahh..haha....apesal korang angkat kening jeee tu.....ni mesti tak tahu sape FL kan..FL tuuu FATIN LIYANA.....haaaa..korang kenal tak?kalo tak kenal,memang aku bahan korang..siap back kick melambung-lambung tuuu.haha..

Akak FATIN LIYANA ni cantik weyyy...gojes superb ! kalo aku ada abang yang keje pilot ke,engineer ke..konpem aku rekemen akak nihh uat kak ipar..bahagia laa badan..haha...tp kalo aku ade abang yang hampehh takkan ku biarkan anasir2 itu mendekati akak Fatin ni *mulaa dahh nk merapu..kih3..

APesal weyy...sebab akak nihh memang tahap superb laa..doktor tuu..bukan calang2 orang.....mmg stylo mylo laa akak nihh.....sekali dia hapdet....wajib aku tersengih sampai ke telinga sorang2..hahaha...*bukan insane okep..haha.......aku teruja bila baca entri dia.....terasa dekat di hati...dan kadang2 entri dia buat aku waras seketika.haha....*selama nih tak waras ke nokk....=.='' wakaka..siriuss niiee....memang aku rasa hepy melambung2 laa bila dia hapdet....blog dia mmg bnyk info wooo..waa cakap luuu......n sebab aku selalu blog walking at blog dia.....tahap pencapaian aku dalam pakai shawl nihh agak maju kot =.='' haha......bukan ape.......aku jeles..semua shawl akak nii cantekk n terbaekk....n disebab kan ada tips sal shawl..waa tangkap leleh sama luu shawl..ngeeee~

okep2......aku nk blog walking lagi niii..*terujaaaa.....bagi korang nak jenjalan at blog akak ku FL yg gojes + superb nihhh..bolehh laaa korang klik link nihh..okep...selamat tersengihhh...lalalala~

http://honeykoyuki.blogspot.com

I LOVE AKAK FL GOJES !!!
I LOIKE AKAK FL LAPANpuluhLAPAN saat XDD

No comments:

Post a Comment