Saturday 21 May 2011

Dua hari lagi !!

ASSALAMUALAIKUM wbt......

Entri aku kali nie agak ringkas sbb jeles tgk little amy beradu sambil berdengkur..hahaha....bahasa mudah n tepatnya~tidoe..sirius weyy aku rase ngantok sudaa..

Hari nie,sabtu 21/5/2011..bermula perjalanan hidup aku sebagai anak rantau....merantau mencari ilmu ^^
Bermula perjalanan dari rumah ke Cameron Highlands,singgah beli n blah sket..little amy n Mrs Ummi excited nak mkn strawbery lakk..haha..aiseymen......aku hnya ikut bontot je wokey..tp tup2..aku pon sumbat segerombolan strawbery lam mulut khembong nih..hahaha...Hari semakin gelap tanda hujan berlegar-legar di kepala langit...Sampai di Simpang Pulai...hujan rahmat menghiasi hamparan bumi ALLAH ni..syukur..

Pegi jumpa abey firdaus,bekas anak buah tempat keje mR.abah untuk minta dia tunjuk-tunjukkan jalan di bandaraya Ipoh ni..ok..bezzz....first...kitaore cari hotel..budget jee...tp mmg selesa sgt =.='''
kat belakang n tepi hotel nie..pnuh dengan pub dan dangdut...smpai aku ketok2 ni.....siyan dy..hmm

Besok aku hapdet wit gambar okep..tmpat mkn at IPOH mmg bezz !!
Aku ngantop dh..lalala
nunite..tc !!

No comments:

Post a Comment