Thursday 24 March 2011

BerSYukur lah kamo0..

Alhamdullilah..time aku post entri nie..aku dh kembali sihat mcm dlu wlpn kdg2 perit jgk..alhamdullilah Yang Maha Esa masih bg peluang kepada aku utk trus berjuang di bwh lembayung nya ni..
        Alhamdullilah..selama 11 tahun aku menjalani 'pertapaan' dengan pbgai jnis guru akhirnya ujian dlakukan..23hb 3 pada hari yang baik,aku trima kputusan pertapaan ku..DAAP!Allahuakbar!aku menitis air mata melihat slip exam..ntah syaitan mna yg mnguasai hti bila terasa knpe bgini??knape aku dpt mcm ni..hati btul2 dah out..mata pon dh berair bila tgk muka ummi n abah..aku dh hncurkan harapan mereka..tak!!!sume ni tak btul !!aku tak boleh trima knyataan..bila ummi pluk aku..Subhanallah..tak tahan air mata ni..bila ummi ckp ummi dh brsyukur ank ummi dpt kptusan mcm ni..alhamdulillah..aku mula bljr utk meredhai nya wlpun perit cz subjek yang aku trget taa trcpai..UMMI..pengorbanan ummi tak dpt sy bls..sungguh!wlpun sy dh buat yg terbaek..tp sy rsa sy ttp kecewakn ummi..Saya xnk sia2 kn hrapan ummi..sy hrus kuat!!demi hidup dan ummi!BERSYUKUR LAH SAYA sbb ad seorang ummi yg amat mengerti..yg sanggup bersusah payah demi saya terus hidup sbg manusia berguna..Jngan risau UMMI..anak mu ini ckup dewasa memgerti sgala ksusahan ini..AKU akn brusaha membaiki kpercayaan ummi trhadap ku..yg penting mendoakan kesejahteraan ummi selalu..salam sayang ikhlas untuk mu yang bergelar ummi!

iklas~jauh dalam sudut hati ainna
modd~redha sgala ketentuan-salam kasih sayang dari kayangan ku +.+

No comments:

Post a Comment